کد خبر: ۶۳۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 28 July 2018

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس، در نشستی با حضور "مهندس سلیمی" مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، اعتبارنامه اعضاي كانون هماهنگي شوراهای اسلامي كار استان به اعضای هیات مدیره این انجمن اعطا شد.

در اين نشست، مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اينكه شوراهای اسلامي كار از جايگاه مهمی در مورد مسايل بين كارگر و كارفرما برخوردار است، گفت: هرچه رابطه کارگری و کارفرمایی نزدیکتر و همراه با تعامل باشد نتیجه کار بهتر و اثر بخش تر خواهد بود.

مهندس سليمی اضافه كرد: كانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان بايد زمینه را برای گسترش و توسعه شوراهای اسلامی کار در شركت ها و کارخانجات فراهم آورد.

وی بيان داشت: كانون شوراهای اسلامي كار بايد به جايگاه واقعی خود كه همان دفاع از حق و حقوق كارگری است برسد وبا حضور در جلسات وتعامل با نمايندگان كارگران و انجمن های صنفي كارگري در رسيدگی به امور كارگران موثر باشد و با تشكيل اتاق فكر بتوانند يک تشكل قوی براي پيگيری مشكلات جامعه كارگری باشند.

مهندس سليمی در ادامه خواستار ارائه برنامه ها ، ايجاد تعامل بين كارگر و كارفرما و برگزاری دوره های آموزشي در خصوص قوانين و مقررات مربوط به كار و مسايل ايمنی براي كارگران توسط كانون شد و طی در اين نشست اعضاء مشكلات و پيشنهادات خود را مطرح كردند.

در پایان اعتبارنامه اعضای هیات مدیره كانون هماهنگی شوراهاي اسلامی كار هرمزگان به آنان اعطا گردید که " كوهيار دادگر" بعنوان رئيس هيات مديره، "عليرضا رحيمي شهواری" نائب رئيس و دبير، "مرتضي ايزدپناه" خزانه دار و "سعيد اسطحی" بعنوان بازرس اصلی انتخاب شدند./پایان خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار